R4 gespot

Leuke verhalen, spannende belevenissen en lekker kletsen over andere R4 zaken.
.....Oftewel de gezelligste rubriek van dit forum!

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

R4F6GTX Automaat
Berichten: 9001
Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
Locatie: Duckstad

Bericht: # 28596Bericht R4F6GTX Automaat »

Ja, ik vind Barcelona ook best wel interessant. Maar ik heb ook weer eens een viertje gespot. De welbekende F6 servicewagen met zo Michelin pupke op het dak reed in Eindhoven gisteravond. Wat heeft ie daar nou weer te zoeken, zo ver van huis? Maar hij is mooi dus leuk dat ik 'm zag.
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Gebruikersavatar
Jan-Geert
Berichten: 993
Lid geworden op: za mar 16, 2002 2:00 am
Locatie: Waskemeer
Contacteer:

Bericht: # 28615Bericht Jan-Geert »

heb hem ook zien rijden met een smurfblauwe f4 ervoor rijdend over de a6
Gebruikersavatar
Diana
Berichten: 305
Lid geworden op: di jan 07, 2003 2:00 am
Locatie: Ridderkerk
Contacteer:

Bericht: # 28621Bericht Diana »

Vandaag in s'Hertogenbosch een beige met blauwe deuren en achterklep R4f6 ofzo iets.....zat geen sticker op :grin:
Bauke
Berichten: 450
Lid geworden op: ma nov 18, 2002 2:00 am
Locatie: Nijmegen

Bericht: # 28628Bericht Bauke »

In heel nieuw zeeland is geen enkele renault 4 te bekennen. Wel veel ouwe wagens, maar dan vooral rotte aziatisache 4-wheel drives en een paar klassiekers in de kakineuze wijk van Auckland, voor een 2cv charleston ga ik alleen de camera niet uit de tas trekken. Trouwens geen enkele Renault gezien. Best maf, wel peusjes...en een DS. Nou ja geen leuke foto's dus. okee, eentje, had iemand een oude morris (?) over een baby boom heen gereden en de motor eruit gehaald, de auto kwam nu al bijna los en als de boom nog verder groeit lijkt het of ie er zo in is gevlogen.

Ben nu alweer op de terugweg en moet eerst maar eens de tijd nemen om bij te lezen, erg veel nieuwe input op het forum, maar nu moet ik eerst Kariljn gaan vermaken, die heeft geen forum waar ze uren achter kan zitten en verveelt zich (en mij) maar dat mag ook wel na zes uur wachten (nog maar twee te gaan) :smile:
--Wijlen Rode F6 Combi '86, witte CB 550F '78 en een pipo F6 natte kranten @#*! wagen in de lease---
holder
Berichten: 120
Lid geworden op: ma jan 21, 2002 2:00 am
Locatie: Delft
Contacteer:

Bericht: # 28721Bericht holder »

Afgelopen vrijdag zag ik jou, een bordeaux rode, onder het spoor (bij HS) voor het stoplicht staan. Ik knipperde, jij flitste terug? Zie ik je snel weer. xxx

PS. Zaterdag. Op de Loosduinsekade, een beige F4, met roofrack.
Bauke
Berichten: 450
Lid geworden op: ma nov 18, 2002 2:00 am
Locatie: Nijmegen

Bericht: # 28866Bericht Bauke »

In Aalten aan de Hessenweg zie ik regelamtig een rode GTL met kenteken... oh nee, niet handig om te melden... Ziet er mooi uit, geen clubsticker. Van een bekende?
--Wijlen Rode F6 Combi '86, witte CB 550F '78 en een pipo F6 natte kranten @#*! wagen in de lease---
Esther-VL

Bericht: # 28871Bericht Esther-VL »

Op 2003-11-01 03:06, schreef Bauke:
In heel nieuw zeeland is geen enkele renault 4 te bekennen.
Woont in New Zealand niet de oprichter van de R4-club?. Die heeft toch vast wel een viertje (of een paar) naar daar verscheept?
Welkom terug trouwens. Leuke reis gehad?

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Tom op 2003-11-04 23:07 ]</font>
Gebruikersavatar
Diana
Berichten: 305
Lid geworden op: di jan 07, 2003 2:00 am
Locatie: Ridderkerk
Contacteer:

Bericht: # 28901Bericht Diana »

Vanmorgen op weg naar mijn werk een Renault 6 TL :grin: Die zijn ook zooooooo leuk!
Gebruikersavatar
koningozzo
Berichten: 100
Lid geworden op: ma jan 14, 2002 2:00 am
Locatie: Leiden
Contacteer:

Bericht: # 28911Bericht koningozzo »

Vorige week zag ik op een industrieterrein in Leiden/Leiderdorp (de Room.... of zoiets) een blauwe GTL of TL op blokken staan. Ik reed er snel langs, maar zag hem wel staan. Wel apart.
Gebruikersavatar
brecht
Berichten: 2013
Lid geworden op: wo jul 16, 2003 2:00 am
Locatie: Woerden
Contacteer:

Bericht: # 28915Bericht brecht »

Is die donkermintgroene bij het tuincentrum in zoetermeer niet dezelfde als die andere mintgroene in Zoetermeer met de txt opabento? Deze staat nml altijd in Den haag op het Huygenspark hij is two tone donkermingroen met lichtmintgroen. Er staat daar ook altijd een HY met dezelfde kleurstelling en txt.

Deb benieuwd naar de eigenaar, want op de HY staat nog een wazig verhaal op de ruit geschreven.
Gebruikersavatar
brecht
Berichten: 2013
Lid geworden op: wo jul 16, 2003 2:00 am
Locatie: Woerden
Contacteer:

Bericht: # 28916Bericht brecht »

sorry, vorige bericht gaat trouwens over erg oude bijdrage (ik geloof pagina 2 van dit topic) Maar nog steeds actueel want zowel HY als R4 staan er nog steeds.
Gebruikersavatar
Jan-San
Berichten: 325
Lid geworden op: di jan 07, 2003 2:00 am
Locatie: Maastricht

Bericht: # 29010Bericht Jan-San »

Gespot Toekomst straat in Hees (België) net over de grens bij Maastricht:
Witte r4 GTL of TL. Had geen plastic zijpanelen(sorry naam vergeten), maar WEL achteruitrijlampjes.
Zat zeer strak in zijn lak. En ik kon geen club stikker ondekken. Nederlands Kenteken bestond uit 6 tekens :lol: begon met 99-??-??.

Trouwens dit topic wordt wel erg lang zeg. Is het niet een idee het op te splitsen in regios/ provincies??
AfbeeldingR4F16 Alpine vliegt prima!Afbeelding
Ron
Berichten: 1721
Lid geworden op: ma dec 17, 2001 2:00 am
Locatie: Maassluis

Bericht: # 29028Bericht Ron »

Nee hoor. Dat wordt semi-half-onbegonnen-werk al op de database gedaan. Overigens mag men mijn viertje spotten als ik in een andere provincie rij. Als je dat op het forum gaat splitsen wordt het juist onoverzichtelijk.
En hiermee raken we nou weer de kwestie waarom ik zo tegen de na-registratie-spot gegevens ben op de database.

Spotten zonder kenteken moet hier gewoon lekker op een hoop. 't Is toch niet meer dan een visje uitgooien.
holder
Berichten: 120
Lid geworden op: ma jan 21, 2002 2:00 am
Locatie: Delft
Contacteer:

Bericht: # 29067Bericht holder »

Een visje uitgooien?
"Terugzetten" noemen kenners dat.
M v Leipsig
Berichten: 29
Lid geworden op: vr nov 22, 2002 2:00 am
Locatie: Utrecht

Bericht: # 29208Bericht M v Leipsig »

Zaterdag 8 november, van Tilburg naar Eindhoven, een werkelijk prachtige r4 in de kleur Alpine-blauw..... Echt mooi, de verf leek nog nat.
Plaats reactie