R4 gespot

Leuke verhalen, spannende belevenissen en lekker kletsen over andere R4 zaken.
.....Oftewel de gezelligste rubriek van dit forum!

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

NEXL
Berichten: 23
Lid geworden op: do nov 07, 2002 2:00 am
Locatie: Zoetermeer

Bericht: # 23116Bericht NEXL »

Afgelopen Zaterdag bij de Noord-AA in Zoetermeer een witte R4 (met clubsticker
Bas
Berichten: 71
Lid geworden op: di mar 11, 2003 2:00 am
Locatie: Rijswijk

Bericht: # 23134Bericht Bas »

Ik kom elke dag langs 2 r4tje's, 1 in koudekerke (lichtblauw) en 1 in meliskerke (rood).
Vorige week kwam er een beige r4 langsrijden in terneuzen toen ik nietsvermoedend aan het werk was. Ik dacht eerst dat het mijn eigen was, maar dat viel mee.
Gebruikersavatar
koningozzo
Berichten: 100
Lid geworden op: ma jan 14, 2002 2:00 am
Locatie: Leiden
Contacteer:

Bericht: # 23165Bericht koningozzo »

Ik heb een paar daagjes geleden nog een hele mooie appeltjesgroene in Bonn gezien. Net ingevoerd in Duitsland met een klassieke jaren-'70 grille. En maandagmiddag net boven Roermond (A2) nog een beige bestel gezien met twee oude mensen erin. Zij reden alleen naar het zuiden en zagen mij door de snelheid vast over het hoofd.
Gebruikersavatar
koningozzo
Berichten: 100
Lid geworden op: ma jan 14, 2002 2:00 am
Locatie: Leiden
Contacteer:

Bericht: # 23167Bericht koningozzo »

En oja,
Ik ga vanavond na 6 uur van Den Bosch naar Maastricht rijden.
Zijn er nog mensen die ik ga spotten?
Ik heb altijd het idee dat de A2 R4-vrij-terrein is.
philip
Berichten: 154
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 2:00 am
Locatie: den haag

Bericht: # 23303Bericht philip »

in den haag omgeving goudenregenstraat en bij de willem de zwijgerlaan en de federik hendriklaan staan er denk ik wel 17 allemaal r 4 tl/gtl en 2 r4 f verder staan er in die buurt wel 90 eenden en ik denk 6 ami's en ontelbaar veel ds-en het leuke is hier dat het lijkt of de tijd heeft stilgestaan ook hier heel wienig nieuwbouw te bekenen gelukkig DIE GOEIE OUWE TIJD of hebben ze geen geld voor een nwe ? :lol:
Esther-VL

Bericht: # 23310Bericht Esther-VL »

Vandaag in Gent een witte gtl met zebra-desin. En eergisteren een rode Tl of Gtl in Maldegem.
Ron
Berichten: 1721
Lid geworden op: ma dec 17, 2001 2:00 am
Locatie: Maassluis

Bericht: # 23322Bericht Ron »

In dat Den Haag bij die Frederik Hendrikstraat heb ik de mijnes ook ooit eens geparkeerd bij een donkerblauwe F6. Zag er snel uit, en volgens mij zag ik een versnellingsbak die tot aan de voorbumper reikte.
David
Berichten: 223
Lid geworden op: wo okt 16, 2002 2:00 am
Locatie: Bunde

Bericht: # 23326Bericht David »

Ik ben tussen 11 en 16 Juli in Gent geweest met mijn van chromen wieldopjes voorziene witte TL met Nederlandse kent. platen. heeft iemand me gezien toevallig?
Zo, ik kan de 140 weer aantikken met mijn nieuwe carburateur...
Esther-VL

Bericht: # 23328Bericht Esther-VL »

Op 2003-07-25 13:48, schreef David:
Ik ben tussen 11 en 16 Juli in Gent geweest met mijn van chromen wieldopjes voorziene witte TL met Nederlandse kent. platen. heeft iemand me gezien toevallig?
ik heb je toen niet gezien, want ik was op vakantie. Maar ik zou je wel gezien kunnen hebben als ik in Gent was, maar dat was niet zo, dus eigenlijk heb je niks aan dit bericht.... :???:
Je hebt dan toch zeker wel een paar viertjes gezien daar. Er rijden er daar heel wat rond. Veel studenten daar, vandaar. Elke keer ik in gent kom, zie ik wel een R4
viva la fryslan
Berichten: 43
Lid geworden op: di jun 04, 2002 2:00 am
Locatie: wytgaard

Bericht: # 23389Bericht viva la fryslan »

een mooie lichtgrijze TL gezien in Goutum, onder Leeuwarden. hij reed naar een autospuiter. Er zat een sticker op van Ruud Wind maar nog geen clubsticker. Kenteken
09-NB-GS.
jogging, joggingaanhanger, F6 Service, rode tl, estafette, klassieke sleurhut, klassieke vouwwagen, dauphine gordini, fuego gtl en rodeo 6, 4 club boutique
R4F6GTX Automaat
Berichten: 9001
Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
Locatie: Duckstad

Bericht: # 23401Bericht R4F6GTX Automaat »

Vanmiddag een rooie GTL met clubsticker op de grill bij de modelautobeurs in Houten. Ik was er met een Belgische m*rc*d*s, dus daarvanuit kan ik niet zwaaien... :sad:
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
an3s
Berichten: 813
Lid geworden op: di mar 26, 2002 2:00 am
Locatie: Schiedam

Bericht: # 23403Bericht an3s »

Vorige week bij het strand in Monster een rode TL gezien die in diverse andere tinten was bijgespoten met een witte motorkap en een GTL interieur. Toch echt wel een TL want trommelremmen voor. Hij had een parkervergunning voor Utrecht en een sticker van Garage Maree (Jacques Wijker) in Ijmuiden.

Gisteren in Den Haag aan het Frederik Hendrikplein een rode 4gtl uit 84 of begin 85. Daarna op de terugweg op de Segbroeklaan een oranje estafette ingehaald.

Vandaag in de Dr. Schaepmanstraat in Delft een zwarte Matra Murena (stiekum toch ook een beetje een Renault).

Zo'n ding wil ik nog wel eens.... :smile:
Remember: A lone amature built the Ark, a whole bunch of professionals built the Titanic.
Gebruikersavatar
Diana
Berichten: 305
Lid geworden op: di jan 07, 2003 2:00 am
Locatie: Ridderkerk
Contacteer:

Bericht: # 23408Bericht Diana »

Gisteren in Dordrecht een beige GTL met club sticker hij reed richting het station.
Ik zwaaide vanuit de ALfa 147, maar de bestuurder snapte niet waarom.... Afbeelding
Gebruikersavatar
otogazzi
Berichten: 698
Lid geworden op: za jun 28, 2003 2:00 am
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Bericht: # 23409Bericht otogazzi »

gisteren op de fiets (jaja) zag ik een rode R4 geparkeerd staan in de buurt van de Elgerweg in Alkmaar. En ja; bijna net zo vaal rood als die van mij was (vòòr de commandant en turtle wax)
Moto Guzzi Cal.III, Renault Megane Scenic (TOTALL-LOSS), Renault Kangoo, R4 GTL 'Novier', R4F6 COMBI 'het project', en sinds het Reeuwijktreffen ook een Bezem.
Gebruikersavatar
Diana
Berichten: 305
Lid geworden op: di jan 07, 2003 2:00 am
Locatie: Ridderkerk
Contacteer:

Bericht: # 23424Bericht Diana »

Bij het station in Sliedrecht een rode Renault 4 GTL met kenteken LY-36-DY en clubsticker.
Van wie is die??
Plaats reactie