Bakkie doen?

Leuke verhalen, spannende belevenissen en lekker kletsen over andere R4 zaken.
.....Oftewel de gezelligste rubriek van dit forum!

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
R4F6GTX Automaat
Berichten: 9001
Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
Locatie: Duckstad

Bakkie doen?

Bericht: # 132722Bericht R4F6GTX Automaat »

Morgen ben ik onderweg van Limland naar Drenthe en terug. Zit er iemand op de route om even dag te komen zeggen of is er ergens iets leuks te zien?
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Mummelvrouw
Berichten: 838
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 2:00 am
Locatie: Harderwijk

Re: Bakkie doen?

Bericht: # 132725Bericht Mummelvrouw »

moet werken, anders was je van harte welkom geweest. (roos) Maar dat weet je wel, al kom je nooit (sip)
___________________________________
Afbeelding
deutz
Berichten: 1777
Lid geworden op: zo okt 25, 2009 11:34 pm
Locatie: zaltbommel

Re: Bakkie doen?

Bericht: # 132739Bericht deutz »

Hoe laat terug? vanaf een uur of 2 ben ik thuis, moet s,morgens een dubbeldekker naar veldhoven brengen.
Vanaf Den Bosch.
gr.Jan.
niet geschoten is altijd mis!
R4F6GTX Automaat
Berichten: 9001
Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
Locatie: Duckstad

Re: Bakkie doen?

Bericht: # 132760Bericht R4F6GTX Automaat »

Lees het net pas; ben weer thuis. Vanmorgen rond 9u vertrokken, ongeveer 600 km gereden, ga onderweg niet op een computer kijken of er misschien nog iemand gereageerd heeft, dus gewoon lekker rustig doorgekacheld.
Wel leuke wagens gezien onderweg maar geen R4tjes. Zo stond er een ouwe stoffige Studebaker achter op een vrachtwagen.
Af en toe kan ik met iemand met een vrachtwagen meerijden (of zelf een stukkie rijden) om er eens uit te zijn, het mooie (ahum) natte Nederland bekijken.
Vrachtwagen rijden is zo simpel, je kan elke boerenkinkel onder de koeien uit trekken en in een vrachtwagen zetten, gegarandeerd dat ie ermee (over)weg kan. Het is net als vroeger op school, lekker op je (luie) gat zitten en naar buiten kijken.... heerlijk! De wagen die gehaald moest worden was erg aan de rotte kant dus die hebben we laten staan. Wel wat anders gevonden en meegebracht, een 30+ jaren oude Chevrolet. (niet voor mij, in heb zat auto's) :wink:
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Plaats reactie