Toertocht

Leuke verhalen, spannende belevenissen en lekker kletsen over andere R4 zaken.
.....Oftewel de gezelligste rubriek van dit forum!

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Gebruikersavatar
polder
Berichten: 15
Lid geworden op: zo nov 27, 2011 12:23 am

Toertocht

Bericht: # 132154Bericht polder »

[URL=http://imageshack.us/photo/my-imag ... .jpg[/img]

Uploaded with ImageShack.us[/url]

Iedere Renault ouder dan 20 jaar is welkom, bij inschrijving is er een leuk gevulde goodiebag.
Tocht gaat langs en door de Flevopolder.
Laatst gewijzigd door polder op vr feb 17, 2012 10:11 am, 9 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
otogazzi
Berichten: 698
Lid geworden op: za jun 28, 2003 2:00 am
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: Toertocht planning

Bericht: # 132480Bericht otogazzi »

quoate...... altijd maar vragen vragen vragen.....

wie zit er achter polder?
Moto Guzzi Cal.III, Renault Megane Scenic (TOTALL-LOSS), Renault Kangoo, R4 GTL 'Novier', R4F6 COMBI 'het project', en sinds het Reeuwijktreffen ook een Bezem.
Gebruikersavatar
polder
Berichten: 15
Lid geworden op: zo nov 27, 2011 12:23 am

Re: Toertocht planning

Bericht: # 133006Bericht polder »

otogazzi schreef:quoate...... altijd maar vragen vragen vragen.....

wie zit er achter polder?
R4club leden en liefhebbers van mooie toertochten.

Wees welkom op de 22 april het is de moeite waard en tot dit tijd moet je je nieuwsgierigheid bedwingen denk ik. :roll:
Gebruikersavatar
Rudi
Berichten: 2100
Lid geworden op: di jun 11, 2002 2:00 am
Locatie: Terheijden (N.Br.)

Re: Toertocht planning

Bericht: # 133046Bericht Rudi »

Vragen naar organisatorisch inzicht moet mogelijk zijn, vind ik.
Gezien de taalfouten in de opmaak en het topic
en het niet zeker zijn van wat men krijgt hoop ik op een open kaart spel van 'polder'.

Je moet geen stommetje spelen op dit topic als je wilt dat er inschrijvingen binnen stromen.


Rudi
Gebruikersavatar
4f4
Berichten: 35
Lid geworden op: vr apr 29, 2011 2:16 pm

Re: Toertocht planning

Bericht: # 133152Bericht 4f4 »

Wees blij dat er mensen zijn die nog hun nek voor een evenement durven uit te steken. Commentaar leveren is goed, afkraken liever niet want we moeten blij zijn dat ze het aandurven, als je lef heb ga je ze helpen. Met commentaar help je bij voorbaat het al evenement al om zeep.
Rudi schreef:Vragen naar organisatorisch inzicht moet mogelijk zijn, vind ik.
Gezien de taalfouten in de opmaak en het topic
en het niet zeker zijn van wat men krijgt hoop ik op een open kaart spel van 'polder'.

Je moet geen stommetje spelen op dit topic als je wilt dat er inschrijvingen binnen stromen.


Rudi
Mummelvrouw
Berichten: 838
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 2:00 am
Locatie: Harderwijk

Re: Toertocht planning

Bericht: # 133156Bericht Mummelvrouw »

Alle lof voor mensen die een tourtocht willen en gaan organiseren, kan veel werk zijn, is meestal ook veel werk.
Ik persoonlijk wil graag weten wie mij uitnodigd voordat ik de uitnodiging aanneem, wat dat betreft geef ik Otogazzi gelijk.
Ik heb wat moeite met de d/dt en t, grammatica is ook niet altijd je van het, ik hoop dat Rudi mij de evtl. taalfouten vergeeft.
Beste Polder, mag ik weten wie je bent voordat ik mij aanmeld?

mvg
Ilona
___________________________________
Afbeelding
Gebruikersavatar
polder
Berichten: 15
Lid geworden op: zo nov 27, 2011 12:23 am

Re: Toertocht planning

Bericht: # 133173Bericht polder »

Ik heb helaas een vorm van dyslexie en helaas wordt ik hierop onderuit gehaald, BAAL hiervan.

Ik ga stilletjes door met het evenement jullie zijn welkom op de 22 ste april.
Laatst gewijzigd door polder op do jan 12, 2012 3:02 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
R4F6GTX Automaat
Berichten: 9001
Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
Locatie: Duckstad

Re: Toertocht planning

Bericht: # 133177Bericht R4F6GTX Automaat »

Is dat nou zo moeilijk om even te zeggen wie je bent? De R4 club is één grote familie en een nieuwkomer heten we graag en van harte welkom. Ervaringen met vorige organisatoren liggen ook wat gevoelig daar het niet allemaal even soepeltjes gelopen is. Ik kan me heel goed voorstellen dat men hier gewoon wil weten wie er achter deze naam verschuilt.

Voor hetzelfde geld eindigen alle 4tjes die meedoen zomaar ineens op de sloop, om maar een extreem voorbeeld te noemen... ik heb ook een hobby om auto's met een tank plat te rijden... :lol:
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Gebruikersavatar
polder
Berichten: 15
Lid geworden op: zo nov 27, 2011 12:23 am

Re: Toertocht planning

Bericht: # 133179Bericht polder »

De heer Peer is de naam en woon in de polder aangenaam kennis te maken.

Ik kan aan een aantal schrijvers niet opmaken met wie het in het echt te doen,
Rik
Berichten: 2690
Lid geworden op: di jan 18, 2005 11:29 am
Locatie: Tilburg

Re: Toertocht planning

Bericht: # 133184Bericht Rik »

ik ben ook wel benieuwd naar de persoon, wat is het probleem om dat te vertellen? Zeker als er op de Belgische r4 site staat dat het "van de r4 club Nederland" is....
Sjefke, de blauwe 99-LHZ-4!
Gebruikersavatar
otogazzi
Berichten: 698
Lid geworden op: za jun 28, 2003 2:00 am
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: Toertocht planning

Bericht: # 133188Bericht otogazzi »

@ Rik,
nou niet alleen op een Belgisch website.
Ook dichter bij huis wordt melding gemaakt van dit evenement.
Op een website van een bevriende club wordt ook melding gemaakt van een toertocht op 22-4 2012

Quote:


Geplaatst: di jan 03, 2012 12:15 pm Onderwerp: uitnodiging R4 club

--------------------------------------------------------------------------------

Geachte Renault liefhebber,


Wij nodigen uw vereniging uit tot deelneming aan onze toertocht die verreden gaat worden in de provincie Flevoland die gepland staat voor volgend jaar op de datum 22 april 2012. Wilt u onze uitnodiging opnemen in uw evenementen kalendervoor volgend jaar. Wij zien uw leden van harte tegemoet.


Voor meer info mail ons gerust.


Namens de organisatie.

Met vriendelijke groet,


Paul & Peter

Renault 4 club nedeland



Inderdaad een beetje vreemd. In het club blad wordt geen melding gemaakt dat dit een R4club evenement is.
Wel wordt hier gezeg : "Andere evenementen om alvast in de agenda te zetten".


Beste Polder Peter danwel Paul,

Als je iets wilt organiseren: prima.

Waar wees duidelijk wie je bent, wat je wilt en wat je verwacht. deelnemers willen namelijk ook van jou weten wat ze kunnen verwachten.

Je wilt verzamelen op de Bremerbergweg te biddinghuizen.
Waar bedoel je precies? volgens google maps is dit een weg in de middel of no-where met een 7 tal boerderijen.
Je vraagt € 10,00 inschrijf geld per auto ( 2 personen) wat als ik m'n kinderen meeneem?
En misschien voor vele nog belangrijker. Wat bied je voor deze € 10,00.
Je wilt 120 kilometer af laten leggen tussen 13:30 en 17:00. Ik denk dat dit te veel kilometers zijn voor de 3,5 uur die beschikbaar zijn voor je rondrit. ( een uizondering daargelaten die van racen houdt....)

Doe er voordeel mee.

groet Nico (otogazzi)
Moto Guzzi Cal.III, Renault Megane Scenic (TOTALL-LOSS), Renault Kangoo, R4 GTL 'Novier', R4F6 COMBI 'het project', en sinds het Reeuwijktreffen ook een Bezem.
Gebruikersavatar
Rudolf2
Berichten: 1717
Lid geworden op: za dec 02, 2006 9:39 pm

Re: Toertocht planning

Bericht: # 133190Bericht Rudolf2 »

Een kleine relativering van die 120 km in 3,5 uur: er zijn in die polder bitter weinig wegen waar je langzamer gaat dan 80 km/h, oftewel grotendeels kaarsrecht met af en toe een haakse kruising. Alleen het aantal boederijbezoeken kan de planning krap laten zijn...

Rudolf
Gebruikersavatar
polder
Berichten: 15
Lid geworden op: zo nov 27, 2011 12:23 am

Re: Toertocht planning

Bericht: # 133192Bericht polder »

Op de inleiding voor deze tocht staat toch heel erg duidelijk bij vragen mail ons,

Mensen die de moeite genomen hebben om zich vrijblijft te registeren hebben een mailtje gehad over waar lengte etc. ect.

Ik wilde iedereen te vriend houden maar dat gaat nooit, jammer heel erg jammer,

Ik zie iedereen die commentaar leverde als die genen die ons straks komt helpen zie jullie de 22 april om 10 uur in Biddinghuizen bij de rotonde bremerbergweg-spijkweg wat jullie mogen gaan doen: helpen bij het opbouwen, parkeer hulpen, informatie pakketten verdelen etc. etc.

Maar we zullen het denk ik met zijn beiden moeten doen.
Gebruikersavatar
Renault Classique
Berichten: 384
Lid geworden op: wo apr 30, 2003 2:00 am
Locatie: Willemstad Curacao

Re: Toertocht planning

Bericht: # 133215Bericht Renault Classique »

Hallo allen,

Graag wil ik wat onduidelijkheden rond de organisatie van deze rit wegnemen:

4Kant door de polder is uitgezet en georganiseerd door Peter, een enthousiast lid van de Renault 4 Club. Ik, Paul, betuurslid van de club, ben zijn organisatorisch klankbord en ik ga ook de rit narijden. Omdat deze rit nadrukkelijk voor alle klassieke Renault's open staat is ervoor gekozen om deze rit niet onder de vlag van de Renault 4 club te organiseren, maar wel ondersteuning te bieden in de vorm van mijn betrokkenheid.

Momenteel worden, qua organisatie, door Peter de punten op de i's gezet en wordt er een evenement van gemaakt dat voor een gemeleerde groep deelnemers interessant is. Graag wil ik dan ook iedereen uitnodigen om 22 april deze rit te komen rijden. Zijn er daarna nog suggesties om voor een volgende rit ook rekening mee te houden dan horen wij die graag.

Met vrolijke 4-groet,

Paul
http://www.kunstenvliegwerk.nu" onclick="window.open(this.href);return false;
Mark4GTL
Berichten: 2954
Lid geworden op: wo jul 12, 2006 4:36 pm
Locatie: Enschede in het mooie Twente
Contacteer:

Re: Toertocht planning

Bericht: # 133217Bericht Mark4GTL »

ik houd een gaatje vrij in de agenda.
zeg nog niks toe.
Automobielen:
Blauwe Volvo 245 uit 1979
Hemelsblauwe Renault 4 L project uit 1967
Renault FUEGO GTL 1983 Grijs
Land Rover 109 Hardtop 1973 Camouflage

Oldtimeridioot...

http://www.mijnrenault4.nl
Plaats reactie