afscheid

Leuke verhalen, spannende belevenissen en lekker kletsen over andere R4 zaken.
.....Oftewel de gezelligste rubriek van dit forum!

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
Gebruikersavatar
bestuur
Berichten: 34
Lid geworden op: ma dec 29, 2008 10:07 am

afscheid

Bericht: # 107557Bericht bestuur »

Beste leden,

Vanochtend heeft mij het bericht bereikt dat Jan de Vries is overleden.

Sinda 2008 was Jan actief bij de magazijncommissie en was daar veel te vinden. Was het niet voor een dienst dan wel voor een praatje. Door zijn ziekzijn kon Jan geen diensten meer draaien maar porbeerde zo nu en dan voor een praatje langs te komen in het magazijn.
De nieuwjaarsreceptie in Apledoorn bezocht hij samen met zijn vrouw en kleinzoon, welke helemaal gek is op opa's 4.

De afgelopen periode kwamen de gesprekken vooral uit op zijn begrafenis en hoe deze vorm te geven.
Een wens van Jan is om heel veel viertjes in de rouwstoet te laten mee rijden.

Mocht u daar gehoor aan willen geven dan kunt u contact opnemen met mij.
Het afscheid zal plaats vinden op donderdag 2 juli in Brummen.
Ik ben te bereiken via: bestuur@r4club.nl of mijn thuis nummer: 0570-866069

Maike Stolk
Voorzitter
Gebruikersavatar
otogazzi
Berichten: 699
Lid geworden op: za jun 28, 2003 2:00 am
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: afscheid

Bericht: # 107562Bericht otogazzi »

Afbeelding


Vandaag 28 juni 2009 had ik magazijn dienst en werd geconfronteerd met bovenstaande droevige bericht.

Toevallig had ik ook op 26 april 2009 magazijndienst. Jan stond ineens in het magazijn.

Het was mooi weer, hij voelde zich op dat moment goed en wilde, misschien wel voor de laatste keer, naar het magazijn. Hij vertelde ronduit, met de nodige galgenhumor, over zijn naderende afscheid. Hij sprak de wens uit dat er een groot aantal R4tjes bij zijn begrafenis aanwezig zouden zijn.

Hij zou die week nog weer naar het ziekenhuis gaan voor weer een nieuwe experimentele chemokuur. Het heeft niet mogen helpen.

Jan was een prettige collega magazijnmedewerker, die niet te beroerd was de handen voor een ander uit de mouwen te steken…

Ik wens zijn vrouw, kinderen en kleinkinderen vanaf deze kant alle sterkte toe.


Afbeelding
Moto Guzzi Cal.III, Renault Megane Scenic (TOTALL-LOSS), Renault Kangoo, R4 GTL 'Novier', R4F6 COMBI 'het project', en sinds het Reeuwijktreffen ook een Bezem.
Gebruikersavatar
Jan-Geert
Berichten: 993
Lid geworden op: za mar 16, 2002 2:00 am
Locatie: Waskemeer
Contacteer:

Re: afscheid

Bericht: # 107563Bericht Jan-Geert »

ik hoorde het vandaag ook en moet zeggen het blijft in mijn hoofd spoken. De leuke magazijnmiddagen met Jan , tja dat komt niet weer , stiekem denk je toch dat het goed gaat komen , maar het mocht niet zo zijn.

Sterkte aan de familie....
Mummelvrouw
Berichten: 838
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 2:00 am
Locatie: Harderwijk

Re: afscheid

Bericht: # 107578Bericht Mummelvrouw »

Jan was een bijzondere man en we hebben heel bijzondere gesprekken gevoerd, ook over zijn laatste "rit".
Al was Bertha geen 4tje, als 5je mocht ze ook mee en dat ga ik zeker doen.
Ik wens de familie van Jan veel sterkte toe.

Ilona
___________________________________
Afbeelding
herman.r4
Berichten: 331
Lid geworden op: za okt 27, 2007 8:58 pm

Re: afscheid

Bericht: # 107632Bericht herman.r4 »

ik wil naar de crematie van Jan maar hoelaat moet men in brummen zijn,wie het weet zou die mij willin bellen, tel 0575/464378 gr/herman.
Gebruikersavatar
bestuur
Berichten: 34
Lid geworden op: ma dec 29, 2008 10:07 am

Re: afscheid

Bericht: # 107633Bericht bestuur »

verzamelen tussen 12.00 en 12.15 bij het rouwcentrum op de prinses irenelaan 2 in brummen.
half een vertrekt de stoet naar Dieren.
Plaats reactie