in de media

Leuke verhalen, spannende belevenissen en lekker kletsen over andere R4 zaken.
.....Oftewel de gezelligste rubriek van dit forum!

Moderators: Rik H., R4F6GTX Automaat, Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
Hanz
Contacteer:

in de media

Bericht: # 176561Bericht Hanz
zo okt 18, 2020 9:45 am

afgelopen week in het Haarlems Dagblad, dankzij de oplettendheid van mijn ouders. Misschien een tip voor JelleP voor na de lockdown?
Afbeelding

Ook leuk: in het blad van de Fietsersbond een reproductie van een poster uit 1978. In het bijgaande artikel wordt opgemerkt dat er relatief veel viertjes en 2CVs op staan. Dat wordt verklaard door te stellen dat weinig mensen in de kennissenkring van de Fietsersbond (toen nog ENFB) een auto hadden, en die er wel een hadden, hadden een 'beginnersauto'. De DS was dan weer van de buurman van de fotograaf:
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Hanz op zo okt 18, 2020 1:09 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

otogazzi
Contacteer:

Re: in de media

Bericht: # 176567Bericht otogazzi
zo okt 18, 2020 12:58 pm

Hans je heb pm.
Moto Guzzi Cal.III, Renault Megane Scenic (TOTALL-LOSS), Renault Kangoo, R4 GTL 'Novier', R4F6 COMBI 'het project', en sinds het Reeuwijktreffen ook een Bezem.

JelleP

Re: in de media

Bericht: # 176576Bericht JelleP
ma okt 19, 2020 2:43 pm

Hanz schreef:
zo okt 18, 2020 9:45 am
Misschien een tip voor JelleP voor na de lockdown?
Deze kende ik natuurlijk allang! :D
Deze oranje GTL stond al minstens een jaar voorin dit restaurant, ik heb er ook al eens gegeten. Ik fiets er op weg naar mijn werk elke ochtend langs, en zag laatst de auto niet meer binnen staan en was bang dat -ie verschroot was. Staat nu dus kennelijk achterin, ook leuk.
Grappig detail: er zit nog een maand APK op. Ben benieuwd of dit vernieuwd gaat worden of dat de auto voortaan geschorst blijft.
,/_\_\☺\,
([o=◊=o])

Plaats reactie