Pagina 2 van 2

Geplaatst: vr apr 21, 2006 7:49 pm
door Willem de Zwijger
Long time no see An3s, nog steeds R4'tjes ?

Geplaatst: za apr 22, 2006 6:12 pm
door an3s
Yep, nog steeds 1 R4 on the road. De F6 staat in stalling en de Saviem tuft elke 3 maanden een keer naar frankrijk.

hallo willem

Geplaatst: za apr 22, 2006 7:08 pm
door dick holtrop
kun je ook eens een foto maken van de gashandel? en dan vooral het gedeelte op het kleppen deksel. of weet jij toevallig iemand die dit nog heeft liggen?? heb nu zelf een consstructie gemaakt maar die voldoet niet zo


orange :oops:

Geplaatst: za apr 22, 2006 7:13 pm
door an3s
Ik wil ergens deze week best een foto maken maar daar heb je niet zoveel aan omdat ik die constructie een beetje gemodificeerd heb om het verschil goed te maken in slag tussen het gaspedaaltje van een 4 en die van een 5

Geplaatst: za apr 22, 2006 7:44 pm
door Willem de Zwijger
Hier het gaskabel mechaniek op de kleppendeksel:
Afbeelding
Afbeelding
Bij deze constructie moet de arm waar de gaskabel aanzit ongeveer 20 mm verlengd worden:
Afbeelding

Geplaatst: za apr 22, 2006 7:52 pm
door an3s
Prima foto's, alleen hoort er nog een veertje te zitten tussen dat oogje boven waar de gaskabel vastzit op het deksel en de andere kant van het hefboompje.

Afbeelding

Dat veertje heeft dezelfde functie als de veer van de vier die de gasklep dichttrekt die er op de tweede foto van de zwijger opzit.

Geplaatst: za apr 22, 2006 7:58 pm
door Willem de Zwijger
Ah, weer wat geleerd ! :roll:

Geplaatst: za apr 22, 2006 8:11 pm
door an3s
En deze is voor de rembekrachtiger:

Afbeelding