Sneller rijden en airco
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
- Bruutmans
- Berichten: 1003
- Lid geworden op: do mei 20, 2004 2:00 am
- Locatie: Beak blif Beak
- Contacteer:
Ja de olie dat zou mooi zijn hahaha.
Is nog royaal 1 op 9 en nog meer als je een 20kilo rechtervoet hebt
Is nog royaal 1 op 9 en nog meer als je een 20kilo rechtervoet hebt
ik ben voor haar gevallen midden op straat
ik zag haar mooie ogen maar die stoeprand te laat
Breng je stem uit
Wat ben je dan?
ik zag haar mooie ogen maar die stoeprand te laat
Breng je stem uit
Wat ben je dan?
-
- Berichten: 852
- Lid geworden op: di dec 16, 2003 2:00 am
- Locatie: Enschede
Er was een Charade GTti, met 1000 cc turbo, en dat was een DRIEcilinder. Wel apart! maar Japans ..Bruutmans schreef: Wat je daar zegt gijssie over die dahatsjoe,daar ben ik zelf ook een tijdje over aan het nadenken geweest,als het goed is bestaat er een 1100cc turbo.
De combinatie turbo en carburateur (zoals bij Renault) is trouwens veel zeldzamer dan met injectie.
Renault Estafette 1000 Star ('70) | Renault Rodéo 6 1300 ('80) | Renault 4 TL Savane ('91) | Peugeot 605 SV 3.0 aut. ('94)
- cees en jantine
- Berichten: 814
- Lid geworden op: wo mar 05, 2003 2:00 am
- Locatie: papendrecht
Hallo,
Ik laat het verlopig maar bij de motor eruit halen en schoonmaken en opnieuw mooi zwart spuiten, elektronische ontsteking erin en dat soort dingen om een beter verbruik te krijgen. Ik ga hiermee proberen meer kennis op te doen en dan kan ik tegen dat ik 18 ben er nog altijd een 1400 cc motor in leggen als ik daar dan nog behoefte aan heb
Groeten,
Gijs
Ik laat het verlopig maar bij de motor eruit halen en schoonmaken en opnieuw mooi zwart spuiten, elektronische ontsteking erin en dat soort dingen om een beter verbruik te krijgen. Ik ga hiermee proberen meer kennis op te doen en dan kan ik tegen dat ik 18 ben er nog altijd een 1400 cc motor in leggen als ik daar dan nog behoefte aan heb
Groeten,
Gijs
-
- Berichten: 9001
- Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
- Locatie: Duckstad