verschil 1300 1400 kop
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
- dick holtrop
- Berichten: 1283
- Lid geworden op: di aug 23, 2005 4:36 pm
- Locatie: frentsjer
- Contacteer:
verschil 1300 1400 kop
Hallo techneuten
ik vermoed dat ik een 1400 kop op mijn 1300 blokje heb? hoe kun je dat controleren?
is de kop van een 1100 gelijk aan die van een 1300?
ruimte in de kop van het gat is 75 mm? van de 1100 is dit 70?
graag jullie ideeen
ik vermoed dat ik een 1400 kop op mijn 1300 blokje heb? hoe kun je dat controleren?
is de kop van een 1100 gelijk aan die van een 1300?
ruimte in de kop van het gat is 75 mm? van de 1100 is dit 70?
graag jullie ideeen
het komt zoals het komt, Handel is niet mijn hobby,stel gelukt nooit uit, je leeft maar 1 keer, het mag niet, maar het kan wel. de reis is leuker dan de eindbestemming.
niet omdat het moet maar omdat het kan
niet omdat het moet maar omdat het kan
- dick holtrop
- Berichten: 1283
- Lid geworden op: di aug 23, 2005 4:36 pm
- Locatie: frentsjer
- Contacteer:
Re: verschil 1300 1400 kop
met dank aan ido
http://c.papy.free.fr/autotitre/origina ... _Cleon.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
http://c.papy.free.fr/autotitre/origina ... _Cleon.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
het komt zoals het komt, Handel is niet mijn hobby,stel gelukt nooit uit, je leeft maar 1 keer, het mag niet, maar het kan wel. de reis is leuker dan de eindbestemming.
niet omdat het moet maar omdat het kan
niet omdat het moet maar omdat het kan
- dick holtrop
- Berichten: 1283
- Lid geworden op: di aug 23, 2005 4:36 pm
- Locatie: frentsjer
- Contacteer:
Re: verschil 1300 1400 kop
uiteindelijk heeft de kophoogte doorslag gegeven.
het komt zoals het komt, Handel is niet mijn hobby,stel gelukt nooit uit, je leeft maar 1 keer, het mag niet, maar het kan wel. de reis is leuker dan de eindbestemming.
niet omdat het moet maar omdat het kan
niet omdat het moet maar omdat het kan
Re: verschil 1300 1400 kop
Het is die 3mm. Maar welke zat er nou op?
R4F4 FASA 1977
http://schoapke-r4-fasa.weebly.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://schoapke-r4-fasa.weebly.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- dick holtrop
- Berichten: 1283
- Lid geworden op: di aug 23, 2005 4:36 pm
- Locatie: frentsjer
- Contacteer:
Re: verschil 1300 1400 kop
ik heb ooit een paar nieuwe koppen gekocht bij wat 1300 cc motoren, ik vermoed 1400cc koppen van de r5 tweede generatie.
groet dick
groet dick
het komt zoals het komt, Handel is niet mijn hobby,stel gelukt nooit uit, je leeft maar 1 keer, het mag niet, maar het kan wel. de reis is leuker dan de eindbestemming.
niet omdat het moet maar omdat het kan
niet omdat het moet maar omdat het kan
Re: verschil 1300 1400 kop
diameter van de kleppen is anders, maar ook het schotje bij de aansluiting voor de waterpomp, dit bepaald aan welke kant de waterpomp kan zitten.
4 GTL 1992, 5 L 1984
- dick holtrop
- Berichten: 1283
- Lid geworden op: di aug 23, 2005 4:36 pm
- Locatie: frentsjer
- Contacteer:
Re: verschil 1300 1400 kop
zijn toch denk ik dan 1400 cc van r5 voor 1985. kleppen zijn identiek aan de 1100 cc kanalen ook
hoogte koppen zijn 72.6 en 72.9 ??
breedste ruimte in kop is 75mm
groet dick
hoogte koppen zijn 72.6 en 72.9 ??
breedste ruimte in kop is 75mm
groet dick
het komt zoals het komt, Handel is niet mijn hobby,stel gelukt nooit uit, je leeft maar 1 keer, het mag niet, maar het kan wel. de reis is leuker dan de eindbestemming.
niet omdat het moet maar omdat het kan
niet omdat het moet maar omdat het kan
Re: verschil 1300 1400 kop
de kleppen van een 1400 zijn altijd groter, de dikte van de kop heeft meer te maken of de motor geschikt is voor brandstof met 95 octaan of 92 of 98
4 GTL 1992, 5 L 1984