8 april 14de PeelRand Classic

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Gebruikersavatar
Louis
Berichten: 121
Lid geworden op: za mar 23, 2002 2:00 am
Locatie: arnhem
Contacteer:

8 april 14de PeelRand Classic

Bericht: # 168027Bericht Louis »

Voor het einde van dit jaar wil ik ,net als vorig jaar, de PeelRand Classic onder jullie aandacht brengen.
Met natuurlijk de vraag om dit evenement ook bij jullie leden bekend te maken. De PeelRand Classic is een dag vullend kaartlees evenement is kaartleesrit in principe bedoeld voor Klassieke auto’s maar ook Yongtimers zijn van harte welkom.

Zoals de naam al aangeeft speelt de rit zich af langs de randen van het Peelgebied. We starten dit jaar weer in de het ontginningsdorp Grashoek op de rand van het Peelgebied en de Noord-Limburgse zandgronden. Een traject voert u door dit gebied met zijn aspergevelden en langs de oevers van de Maas. Het andere traject voert door de Peel met zijn typische Peeldorpen en ontginningskanalen. Resten van stukken hoogveen zijn hier nog steeds te ontdekken.

Er kan worden ingeschreven in een Toerklasse bedoeld voor deelnemers met geen of weinig kaartlees ervaring. De wat sportievere Sportklasse is bedoeld voor de meer geroutineerde kaartlezers.

De deelnemers word verwelkomt met koffie en Limburgse vlaai, tussen de twee trajecten is er een lunch en na terugkeer is er een dinerbuffet. Natuurlijk is een uitgebreid routeboek met uitleg en rallyborden voor op de auto in het inschrijfgeld in begrepen.

Het zou leuk zijn als we enkele equipes van
Renault 4 Club Nederland aan de start kunnen begroeten.
Mocht er belangstelling zijn om met meerdere equipes aan de PeelRand Classic deel te nemen, neem dan even contact met mij op, zodat we jullie een passende aanbieding kunnen maken.

Voor vragen over de PeelRand Classic dan kan dat via info@peelrandclassic.nl of via mijn prive mail.
Per telefoon ben ik te bereiken onder 077-4772854.
Rest mijn om jullie fijn Kerstdagen en een gezond en succesvol 2018 te wensen.
Met vriendelijke groet,
Huub Knippenbergh,
http://oppadmetlo.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie