Opknapproject GTL 84

Voor de grote klussen kun je hier je verhaal (en foto's) kwijt!

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Gebruikersavatar
GijSsie
Berichten: 1707
Lid geworden op: za nov 05, 2005 11:20 pm
Locatie: Nederland

Bericht: # 103723Bericht GijSsie »

Hij ziet er goed uit! Het imperialletje vind ik persoonlijk niet zo mooi, maar afgezien daarvan is het een prachtige 4! Waar heb je die grille vandaan?
Savane 1993 =D
Rik
Berichten: 2690
Lid geworden op: di jan 18, 2005 11:29 am
Locatie: Tilburg

Bericht: # 103726Bericht Rik »

errug mooi hoor, en dat imperial, tja ik was na lang zoeken ook al blij dat ik iets had gevonden, de mijne heeft houten tussenlatten, maar deze zie ik ook wel eens op een ander viertje in tilburg zitten, is dit een origineel renault ding?

wel jammer van die ruitenwisser die niet recht zit, verder wil ik hem zo kopen hoor :wink:
Sjefke, de blauwe 99-LHZ-4!
schoapke
Berichten: 2773
Lid geworden op: zo okt 20, 2002 2:00 am
Locatie: Tilburg

Bericht: # 103731Bericht schoapke »

Rik schreef:wel jammer van die ruitenwisser die niet recht zit
anders wel verdomde handig. zo wordt je linker onderhoek ook van regen ontdaan wat het aanslaan van de ruit weer tegengaat. :lol:
R4F4 FASA 1977
http://schoapke-r4-fasa.weebly.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Dolf
Berichten: 67
Lid geworden op: vr jun 08, 2007 6:51 pm
Locatie: Leens/Utrecht

Bericht: # 103734Bericht Dolf »

Het is een orgineel renault 4 imperiaal die ik persoonlijk wel heel grappig vind omdat je hem langer en korter kunt maken (harmonica). Daarnaast is het natuurlijk gewoon functioneel omdat ik bijvoorbeeld mijn surfplank en mast/zeil anders niet mee kan nemen. Maar ik rij er niet standaard mee hoor, wilde gewoon even kijken hoe het stond en of het allemaal paste.
Wat betreft die ruitenwissers, dat is inderdaad gewoon handig. Op deze mannier heeft hij het grootste bereik en zit de bijrijder niet steeds tegen dat ding aan te koekeloeren (althans, minder).
De grille komt bij windclassics vandaan. Toen ik deze auto 3 jaar geleden kocht had een van de vorige eigenaren het in zijn hoofd gehaald om hem met een roller babyblauw te verven, inclusief grille, achterbumper en 'zijbumpers'. De grille was niet meer schoon te krijgen. Zo zag hij er toen uit....

Afbeelding


Groet,

Dolf
Plaats reactie