Spuitlesje

Voor de grote klussen kun je hier je verhaal (en foto's) kwijt!

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Willem de Zwijger
Berichten: 2765
Lid geworden op: ma okt 21, 2002 2:00 am
Locatie: Diemen

Bericht: # 92793Bericht Willem de Zwijger »

lesmagnacs schreef:En.. met dat dikke spuiten geen last van zakkers (druipers ???)
Dat gaat over verf spuiten ? Je moet dik spuiten, maar niet te dik...
Gebruikersavatar
lesmagnacs
Berichten: 304
Lid geworden op: wo jun 06, 2007 10:14 am
Locatie: Lalinde Dordogne Frankrijk
Contacteer:

Bericht: # 92795Bericht lesmagnacs »

Ja over verf spuiten. Ik heb jaren geleden vaker auto's gespoten, maar dat was van voor de 2 comp. periode. Waar ik dan wel eens last van had waren 'druipers'en 'sinaasappel' effect. Ik heb nog geen ervaring met de lak van de laatse (15 ?) jaar. Dat moet nog komen.
Eens een Mercedes nooit meer een Mercedes
Gebruikersavatar
Neeelz
Berichten: 349
Lid geworden op: vr nov 11, 2005 3:14 pm
Locatie: Den Haag

Bericht: # 92799Bericht Neeelz »

Als ik nou wat 2K verf meeneem (compressor etc heb ik niet), mag ik dan ook een keertje een weekje komen logeren? Het lijkt immers wel dat zodra een vier-eigenaar iets voor jou kan beunen, dat dan in de Dordogne logeren zo geregeld is! :lol:
Een quatrelle is het wel!
Gebruikersavatar
lesmagnacs
Berichten: 304
Lid geworden op: wo jun 06, 2007 10:14 am
Locatie: Lalinde Dordogne Frankrijk
Contacteer:

Bericht: # 92803Bericht lesmagnacs »

Ja lachen, maar voor dat 'beunen' krijg je wel een week een heel huis tot je beschikking en af en toe nog wat vrije tijd om wat voor jezelf te doen ! :roll: Als je heel aardig voor ons bent willen we je ook nog wel een keertje mee uit eten nemen hoor ! Overigens, niets moet, alles mag.... en vragen staat vrij toch ?

Kun je goed spuiten ??????

Ik vraag me overigens af aan wie het dan nog meer heb gevraagd bij me te komen 'beunen' ? Volgens mij was dit de eerste keer dat ik met een :lol: daar een opmerking over heb gemaakt........
Eens een Mercedes nooit meer een Mercedes
Gebruikersavatar
Neeelz
Berichten: 349
Lid geworden op: vr nov 11, 2005 3:14 pm
Locatie: Den Haag

Bericht: # 92889Bericht Neeelz »

Nope, ik weet hoe je de verf moet maken, ik kan hem testen, maar ben geen spuiter, dus dat laat ik graag aan anderen over. Mijn aanbod was dan ook met een zelfde :D als het jouwe!
En ik dacht dat je je huis al meer had aangeboden, maar misschien heb ik me vergist... :)
Een quatrelle is het wel!
Gebruikersavatar
lesmagnacs
Berichten: 304
Lid geworden op: wo jun 06, 2007 10:14 am
Locatie: Lalinde Dordogne Frankrijk
Contacteer:

Bericht: # 92892Bericht lesmagnacs »

Nou dan staan we gelijk :lol: Nee hoor, ik heb alleen maar mensen aangeboden als ze in de buurt zijn een borrel te komen halen (met natuurlijk een knabbel) Ook overnachting aan de met R4 naar Agadir maar dat lag niet gunstig in de route. Niets ten voordele van mezelf dus , ook niet nodig, behalve dat we het best gezellig vinden als er iemand langs komt. Bij deze dus.
Daar komt bij dat ik het veel te leuk vind om zelf aan de auto te sleutelen. Weer eens wat anders dan stenen stapelen......
Overigens zijn we zo aardig dit topic aan het vervuilen !!!! Gaat helemaal niet meer over het supermooie werk dat Willen de Zwijger heeft afgeleverd met z'n 4tjes. Maar ja dat heb je zo met forums :oops:
Eens een Mercedes nooit meer een Mercedes
R4F6GTX Automaat
Berichten: 9001
Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
Locatie: Duckstad

Bericht: # 92894Bericht R4F6GTX Automaat »

Ik wil wel een keer langskomen. Wat opspuiten betreft... ik kan dat wel maar iets anders....
Afbeelding
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Gebruikersavatar
Daan
Berichten: 273
Lid geworden op: ma mar 07, 2005 7:09 pm
Locatie: D11 (Delluf)

Bericht: # 92896Bericht Daan »

zo te zien heb wat last van (roest) druipers Paul... ;) misschien toch dit topic eens goed nalezen... :P
R4 Alpine 1985 *verkocht*
Saab 99 GL 1984 *weggegeven*
Mercedes Benz w115 240D 1972 *verkocht*
BMW R75/5 1970
Solex zwanenhals 1959
Norton 16H 1943
Gebruikersavatar
lesmagnacs
Berichten: 304
Lid geworden op: wo jun 06, 2007 10:14 am
Locatie: Lalinde Dordogne Frankrijk
Contacteer:

Bericht: # 92897Bericht lesmagnacs »

R4F6GTX Automaat schreef:Ik wil wel een keer langskomen. Wat opspuiten betreft... ik kan dat wel maar iets anders....
Ja dat had ik al op je site gezien. Ziet er helemaal te gek uit. Die je te koop had geloof ik vond ik nog mooier.
Eens een Mercedes nooit meer een Mercedes
R4F6GTX Automaat
Berichten: 9001
Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
Locatie: Duckstad

Bericht: # 92933Bericht R4F6GTX Automaat »

Daan schreef:zo te zien heb wat last van (roest) druipers Paul... ;) misschien toch dit topic eens goed nalezen... :P
De auto heeft een bodem van gegalvaniseerde verkeersborden, de buitenkant was helemaal vernieuwd en ik vond het geen R4 meer als er geen roest op zat dus dat heb ik maar opgespoten Afbeelding
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
R4F6GTX Automaat
Berichten: 9001
Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
Locatie: Duckstad

Bericht: # 92934Bericht R4F6GTX Automaat »

lesmagnacs schreef:
R4F6GTX Automaat schreef:Ik wil wel een keer langskomen. Wat opspuiten betreft... ik kan dat wel maar iets anders....
Ja dat had ik al op je site gezien. Ziet er helemaal te gek uit. Die je te koop had geloof ik vond ik nog mooier.
Die andere staat nog steeds te koop... niemand meldt zich. Als ie niet verkocht wordt ga ik 'm opnieuw overspuiten, weer met de airbrush. Afbeelding
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Gebruikersavatar
Thijsio
Berichten: 247
Lid geworden op: za dec 03, 2005 12:31 am
Locatie: Kerk Avezaath

Re: Spuitlesje

Bericht: # 119909Bericht Thijsio »

Hoi Willem,
Hoe bevalt het Mike Sanders vet? Nog steeds geen roest? Ik hoor het graag, want binnenkort komt er waarschijnlijk een '76er f4'tje naar Nederland en die wil ik goed conserveren.
Mijn eerste auto: Renault 4 GTL, 1984
Daarna: Renault 4 L uit 1990
Nu: Renault 4 F4 uit 1974
Willem de Zwijger
Berichten: 2765
Lid geworden op: ma okt 21, 2002 2:00 am
Locatie: Diemen

Re: Spuitlesje

Bericht: # 120102Bericht Willem de Zwijger »

Nee hoor, daar waar dat vet komt heb je geen last van roest, ik kan het iedereen aanraden. Mocht je m'n spullen willen lenen dan kan dat (stokje overnemen van de vorige lener...).
Gebruikersavatar
Thijsio
Berichten: 247
Lid geworden op: za dec 03, 2005 12:31 am
Locatie: Kerk Avezaath

Re: Spuitlesje

Bericht: # 120107Bericht Thijsio »

Dat zou fantastisch zijn! Goed om te weten dat het ook na een aantal jaar werkt. Eerst even afwachten of het wagentje er daadwerkelijk komt, maar als dat zo is, dan meld ik mij. En dan komen er natuurlijk ook fotootjes. Dankjewel alvast.
Groet, Thijs
Mijn eerste auto: Renault 4 GTL, 1984
Daarna: Renault 4 L uit 1990
Nu: Renault 4 F4 uit 1974
Plaats reactie