R4F4 Alpine project foto update...
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
-
- Berichten: 2765
- Lid geworden op: ma okt 21, 2002 2:00 am
- Locatie: Diemen
- cees en jantine
- Berichten: 814
- Lid geworden op: wo mar 05, 2003 2:00 am
- Locatie: papendrecht
er zitten nog wat kleine dingetjes aan die ik nog moet fixen..
Goof ik denk dat ik de dempers nog niet met deze wagen kan komen ophalen. Recht voor veert hij bij flike hobbels namelijk tegen het spatbord aan.
Maar dan kom ik met de dempers gmonteerd gewoon nog eens langs toch.
Wat de neon betreft...die ga ik er niet onder zetten. Misschien ooit in de auto iets leuks maken, maar dat vind ik nu nog niet nodig. Eerst motorisch nog helemaal laten afstellen, uitlijnen, dempers vervangen en taxeren.
Maar na twee jaar wachten wil je er natuurlijk eerst flink wat kilometers mee maken..
Goof ik denk dat ik de dempers nog niet met deze wagen kan komen ophalen. Recht voor veert hij bij flike hobbels namelijk tegen het spatbord aan.
Maar dan kom ik met de dempers gmonteerd gewoon nog eens langs toch.
Wat de neon betreft...die ga ik er niet onder zetten. Misschien ooit in de auto iets leuks maken, maar dat vind ik nu nog niet nodig. Eerst motorisch nog helemaal laten afstellen, uitlijnen, dempers vervangen en taxeren.
Maar na twee jaar wachten wil je er natuurlijk eerst flink wat kilometers mee maken..
- cees en jantine
- Berichten: 814
- Lid geworden op: wo mar 05, 2003 2:00 am
- Locatie: papendrecht
heb ik ook, volgens mij is het de bumper, met stugge schokbrekers gaat het al beter trouwens alleen bij "vlot door een scherpe bocht" raakt ie hem nog.Jan-San schreef:er zitten nog wat kleine dingetjes aan die ik nog moet fixen..
Goof ik denk dat ik de dempers nog niet met deze wagen kan komen ophalen. Recht voor veert hij bij flike hobbels namelijk tegen het spatbord aan.
Maar dan kom ik met de dempers gmonteerd gewoon nog eens langs toch.
het vreemde is dat het alleen aan de rechterkant is en niet links.
wat voor banden heb jij eronder zitten?
met 2 man erin is het nog erger. maar dat is logisch.
wanneer is ie op een meeting te zien?
groet
cees
De fiets is ook heel gezond...heb een Fiat 850 gekocht
- Bruutmans
- Berichten: 1003
- Lid geworden op: do mei 20, 2004 2:00 am
- Locatie: Beak blif Beak
- Contacteer:
Das toch een standaard maat voor de R4 of vergis ik me nu?
Waarom geen 165/65 Jan-San? Ligt iets steviger op de weg voor al dat geweld.
Mijn ondervindingen zijn dat 185 bij nat weer beter ligt en minder "glijd",hoewel de 165 veel vaster ligt bij droog weer (stugger als ik dat zo mag stellen),maar wel sneller glijd.
Nou ja wat heet glijden he,ik bedoel het niet extreem,maar misschien snappen anderen mij en kunnen die weer in hun woorden verwoorden hoe dat zit.
In ieder geval niet dat je de bocht uitvliegt om de haverklap ,het schuift wat sneller.
Waarom geen 165/65 Jan-San? Ligt iets steviger op de weg voor al dat geweld.
Mijn ondervindingen zijn dat 185 bij nat weer beter ligt en minder "glijd",hoewel de 165 veel vaster ligt bij droog weer (stugger als ik dat zo mag stellen),maar wel sneller glijd.
Nou ja wat heet glijden he,ik bedoel het niet extreem,maar misschien snappen anderen mij en kunnen die weer in hun woorden verwoorden hoe dat zit.
In ieder geval niet dat je de bocht uitvliegt om de haverklap ,het schuift wat sneller.
ik ben voor haar gevallen midden op straat
ik zag haar mooie ogen maar die stoeprand te laat
Breng je stem uit
Wat ben je dan?
ik zag haar mooie ogen maar die stoeprand te laat
Breng je stem uit
Wat ben je dan?
wel een beetje vreemd en onlogisch,
een bredere band zal het altijd beter doen bij droogweer als een smallere, tenzij je bijvoorbeeld last hebt van spoorvorming.
een smallere band is daarin tegen weer veel prettiger bij een nat wegdek omdat hij beter waterverplaatst als een brede band!
maar goed.. ieder zijn idee
een bredere band zal het altijd beter doen bij droogweer als een smallere, tenzij je bijvoorbeeld last hebt van spoorvorming.
een smallere band is daarin tegen weer veel prettiger bij een nat wegdek omdat hij beter waterverplaatst als een brede band!
maar goed.. ieder zijn idee
Die 145/80 R13 die ze bij Renault bedacht hebben is inderdaad niet al te heftig en met een tikkie groter rijdt zo'n viertje ook een stuk fijner en staat ook beter vind ik.Bruutmans schreef:Das toch een standaard maat voor de R4 of vergis ik me nu?
mee eens...lecrabot schreef:wel een beetje vreemd en onlogisch,
een bredere band zal het altijd beter doen bij droogweer als een smallere, tenzij je bijvoorbeeld last hebt van spoorvorming.
een smallere band is daarin tegen weer veel prettiger bij een nat wegdek omdat hij beter waterverplaatst als een brede band!
maar goed.. ieder zijn idee
Honda CB550 '80, BMW 320i cabriolet '89
Nulla tenaci invia est via!
Nulla tenaci invia est via!
- cees en jantine
- Berichten: 814
- Lid geworden op: wo mar 05, 2003 2:00 am
- Locatie: papendrecht
jan san
zijn dubbele dellorto's nog iets voor je..
http://www.renault-tuning.com/markt/shwad.php?i=3552
€150,- met spruitstuk..
zijn dubbele dellorto's nog iets voor je..
http://www.renault-tuning.com/markt/shwad.php?i=3552
€150,- met spruitstuk..
De fiets is ook heel gezond...heb een Fiat 850 gekocht
- cees en jantine
- Berichten: 814
- Lid geworden op: wo mar 05, 2003 2:00 am
- Locatie: papendrecht