Ombouw naar AT, nu GTT setup
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
- cees en jantine
- Berichten: 814
- Lid geworden op: wo mar 05, 2003 2:00 am
- Locatie: papendrecht
Ombouw naar AT, nu GTT setup
ik ben inmiddels begonnen met de ombouw naar 4AT.
zo staat de auto er inmiddels bij.
zometeen moet ik nog even gaan vechten met de fuseekogels.....
altijd leuk om die los te krijgen.
houd jullie wel op de hoogte.
groet
cees
zo staat de auto er inmiddels bij.
zometeen moet ik nog even gaan vechten met de fuseekogels.....
altijd leuk om die los te krijgen.
houd jullie wel op de hoogte.
groet
cees
Laatst gewijzigd door cees en jantine op vr okt 13, 2006 11:09 pm, 4 keer totaal gewijzigd.
De fiets is ook heel gezond...heb een Fiat 850 gekocht
- Bruutmans
- Berichten: 1003
- Lid geworden op: do mei 20, 2004 2:00 am
- Locatie: Beak blif Beak
- Contacteer:
Suc4 cees.
Flink bezig zo te zien.
Flink bezig zo te zien.
ik ben voor haar gevallen midden op straat
ik zag haar mooie ogen maar die stoeprand te laat
Breng je stem uit
Wat ben je dan?
ik zag haar mooie ogen maar die stoeprand te laat
Breng je stem uit
Wat ben je dan?
-
- Berichten: 2765
- Lid geworden op: ma okt 21, 2002 2:00 am
- Locatie: Diemen
- cees en jantine
- Berichten: 814
- Lid geworden op: wo mar 05, 2003 2:00 am
- Locatie: papendrecht
vanavond nog maar even verder gegaan, de motor is eruit. versnellingsbak ligt er ook al af.
had alleen nog wel ruzie met de aandrijfassen, die wilde er niet uit? is daar een makkelijker manier voor dan gewoon hard trekken...
morgen denk ik maar gaan schoonmaken enzo en motorsteunen verlassen.
het is trouwens gelukt met de fusees, heb mijn garage gewoon gevraagd of ik zijn kogeltrekker mocht lenen en dat mocht dus.
het is trouwens aan te raden! werkt echt top
de motorruimte valt inderdaad erg mee met roest, gelijk alles maar goed schoonmaken en weer een verfje ofzo geven.
had alleen nog wel ruzie met de aandrijfassen, die wilde er niet uit? is daar een makkelijker manier voor dan gewoon hard trekken...
morgen denk ik maar gaan schoonmaken enzo en motorsteunen verlassen.
het is trouwens gelukt met de fusees, heb mijn garage gewoon gevraagd of ik zijn kogeltrekker mocht lenen en dat mocht dus.
het is trouwens aan te raden! werkt echt top
de motorruimte valt inderdaad erg mee met roest, gelijk alles maar goed schoonmaken en weer een verfje ofzo geven.
De fiets is ook heel gezond...heb een Fiat 850 gekocht
-
- Berichten: 9001
- Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
- Locatie: Duckstad
- cees en jantine
- Berichten: 814
- Lid geworden op: wo mar 05, 2003 2:00 am
- Locatie: papendrecht
we vorderen gestaag, maar het blok hangt er nog steeds niet in(wel bijna)
heb wel een week niets gedaan vanwege nachtdienst
ben nu bezig met de startmotor en volgens de verhalen die ik heb gelezen zou de startmotor van de r4 gewoon op het vliegwiel moeten passen van het AT blok, klopt dit???
moet wel zeggen dat het voor de verandering allemaal niet weer eens niet vanzelf gaat.
maar we houden vol, zal ook wel moeten want zo rijdt ie ook niet.
folkert hoe had jij dat nu gedaan met je oliefilter, is het trouwens niet mogelijk om de oliekoeler ergens anders tussen te plaatsen?? dan kan dat plaatje tussen het filter uit en zou het dus weer beter passen..
nou dit was weer een updatetje.
groet
cees
heb wel een week niets gedaan vanwege nachtdienst
ben nu bezig met de startmotor en volgens de verhalen die ik heb gelezen zou de startmotor van de r4 gewoon op het vliegwiel moeten passen van het AT blok, klopt dit???
moet wel zeggen dat het voor de verandering allemaal niet weer eens niet vanzelf gaat.
maar we houden vol, zal ook wel moeten want zo rijdt ie ook niet.
folkert hoe had jij dat nu gedaan met je oliefilter, is het trouwens niet mogelijk om de oliekoeler ergens anders tussen te plaatsen?? dan kan dat plaatje tussen het filter uit en zou het dus weer beter passen..
nou dit was weer een updatetje.
groet
cees
De fiets is ook heel gezond...heb een Fiat 850 gekocht
- Renault Classique
- Berichten: 384
- Lid geworden op: wo apr 30, 2003 2:00 am
- Locatie: Willemstad Curacao
- cees en jantine
- Berichten: 814
- Lid geworden op: wo mar 05, 2003 2:00 am
- Locatie: papendrecht
- cees en jantine
- Berichten: 814
- Lid geworden op: wo mar 05, 2003 2:00 am
- Locatie: papendrecht
kijk ook even hier voor foto´s
http://spaces.msn.com/members/ceesntien/
vandaag het blok erin gehangen en vast gemaakt.
morgen alleen helaas werken
dus volgende week maar een keertje verder gaan. ik hoop hem over 1,5 2 weken draaiend te hebben.
moet nog elektrisch alles in orde maken.
waar zit bij het AT blok de water sensor??
en hoe zou ik de olie sensor aan kunnen sluiten?
ga het originele dash gewoon gebruiken vandaar, dus als iemand ideeen heeft, GRAAG.
ga later nog wel een turbo druk metertje erop zetten en oliedruk denk ik(sensor zit er toch al)
http://spaces.msn.com/members/ceesntien/
vandaag het blok erin gehangen en vast gemaakt.
morgen alleen helaas werken
dus volgende week maar een keertje verder gaan. ik hoop hem over 1,5 2 weken draaiend te hebben.
moet nog elektrisch alles in orde maken.
waar zit bij het AT blok de water sensor??
en hoe zou ik de olie sensor aan kunnen sluiten?
ga het originele dash gewoon gebruiken vandaar, dus als iemand ideeen heeft, GRAAG.
ga later nog wel een turbo druk metertje erop zetten en oliedruk denk ik(sensor zit er toch al)
De fiets is ook heel gezond...heb een Fiat 850 gekocht
Watertemperatuursensor neem ik aan?
Die zit ergens bovenop de waterpomp als het goed is.
Electrish is niet zo veel werk toch? een gewone Alpine heeft toch
gewoon contactpuntjes dacht ik?
AT heeft een electronische ontsteking, dan moet je ook nog een sensor op je vliegwiel zetten, waarvoor je het gat moet maken in je bak (als je geen AT bak gebruikt....) das wel een precies werkje...
Die zit ergens bovenop de waterpomp als het goed is.
Electrish is niet zo veel werk toch? een gewone Alpine heeft toch
gewoon contactpuntjes dacht ik?
AT heeft een electronische ontsteking, dan moet je ook nog een sensor op je vliegwiel zetten, waarvoor je het gat moet maken in je bak (als je geen AT bak gebruikt....) das wel een precies werkje...