Hulp gezocht bij laatste stuk restauratie

Voor de grote klussen kun je hier je verhaal (en foto's) kwijt!

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
erwinvandijk
Berichten: 15
Lid geworden op: zo aug 07, 2011 9:10 am
Locatie: Eersel

Hulp gezocht bij laatste stuk restauratie

Bericht: # 161586Bericht erwinvandijk »

Beste mensen,
Ik ben dringend op zoek naar iemand die mij kan helpen bij het laatste stukje van de restauratie van mijn 4l uit 1967.
De koets is strak en gespoten, het chassis is klaar, de wielen staan er onder zelfs, en het motorblok is los, en is voor 90% weer gemonteerd, enkel de dynamo en andere kleine dingen moeten nog gemonteerd worden. Zelfs het splinternieuw beklede interieur staat al te wachten....
Het nivo van de restauratie is echter tot nu toe zo hoog, dat ik graag hulp zou willen hebben bij het laatste beetje door iemand met meer ervaring.
Meer info is te krijgen via pb of 0655794344 of erwin.den.dijk@gmail.com ook zijn een aantal foto's van de restauratie te bekijken op
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 89e69a17ef" onclick="window.open(this.href);return false;

De hulp is tegen een mooie vergoeding natuurlijk!
r4 1967 r1120 680-02 eigen import Frankrijk, in restauratie....
Gebruikersavatar
dirkoosterhoff
Berichten: 861
Lid geworden op: ma okt 11, 2010 1:08 pm
Locatie: Enschede

Re: Hulp gezocht bij laatste stuk restauratie

Bericht: # 161588Bericht dirkoosterhoff »

Als ik die foto's zo bekijk heb je volgens mij helemaal geen hulp nodig! :D
Een prof doet het niet beter. Supergaaf zeg!
Gebruikersavatar
Rudolf2
Berichten: 1717
Lid geworden op: za dec 02, 2006 9:39 pm

Re: Hulp gezocht bij laatste stuk restauratie

Bericht: # 161617Bericht Rudolf2 »

Ik ken het gevoel: al staat er maar iemand tegen je te kletsen, dan gaat het al een stuk makkelijker...

Rudolf
BartF7P
Berichten: 85
Lid geworden op: za okt 04, 2014 11:46 am

Re: Hulp gezocht bij laatste stuk restauratie

Bericht: # 161689Bericht BartF7P »

Ziet er inderdaad allemaal prima uit! Helaas heb ik zelf weinig ervaring met een R4 en kom ik steeds tijd tekort om aan men eigen 4'tje te werken, anders graag.
erwinvandijk
Berichten: 15
Lid geworden op: zo aug 07, 2011 9:10 am
Locatie: Eersel

Re: Hulp gezocht bij laatste stuk restauratie

Bericht: # 161951Bericht erwinvandijk »

iedereen bedankt voor de reactie, we zijn nu een kleine maand verder, en het ziet er al weer heel anders uit! de koets is gemonteerd, de remleidingen gelegd, we zijn met de afwerking van de koets bezig, binnenspatborden zitten er op, komende week verder aan de motor....ongelooflijk wat er mogelijk is in een korte tijd met een beetje wil en hulp!
Voor de liefhebbers staan er nieuwe foto's op de fb pagina via de link in het eerste bericht.

Groetjes Erwin.
r4 1967 r1120 680-02 eigen import Frankrijk, in restauratie....
Plaats reactie