Van schroot tot auto R4F4 COMBI
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
-
- Berichten: 9001
- Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
- Locatie: Duckstad
Re: Van schroot tot auto R4F4 COMBI
Doe je goed!
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
- marcGTL.BE
- Berichten: 659
- Lid geworden op: zo nov 03, 2013 10:44 pm
- Locatie: Vremde
- Contacteer:
Re: Van schroot tot auto R4F4 COMBI
Laswerken achterkant ok
car syteem style JP4 FROG 1989
Clan R4 GTL. 1989 .
R4F4 COMBI me aangeboden als schroot. 1984
Renault Dauphine 1958
Estafette 1974
campforts@live.be
https://www.facebook.com/R4.GTL" onclick="window.open(this.href);return false;
Clan R4 GTL. 1989 .
R4F4 COMBI me aangeboden als schroot. 1984
Renault Dauphine 1958
Estafette 1974
campforts@live.be
https://www.facebook.com/R4.GTL" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Van schroot tot auto R4F4 COMBI
Ziet er goed uit! Waar werk je het eigenlijk mee af?
Wie het kleine niet leert doet het grote verkeerd
- marcGTL.BE
- Berichten: 659
- Lid geworden op: zo nov 03, 2013 10:44 pm
- Locatie: Vremde
- Contacteer:
Re: Van schroot tot auto R4F4 COMBI
binnenkort als de laswerken gedaan zijn alles bewerken met metaalplamuur en gladschurenBertje schreef:Ziet er goed uit! Waar werk je het eigenlijk mee af?
car syteem style JP4 FROG 1989
Clan R4 GTL. 1989 .
R4F4 COMBI me aangeboden als schroot. 1984
Renault Dauphine 1958
Estafette 1974
campforts@live.be
https://www.facebook.com/R4.GTL" onclick="window.open(this.href);return false;
Clan R4 GTL. 1989 .
R4F4 COMBI me aangeboden als schroot. 1984
Renault Dauphine 1958
Estafette 1974
campforts@live.be
https://www.facebook.com/R4.GTL" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Van schroot tot auto R4F4 COMBI
En later ga je de hele wagen (laten) spuiten? In een andere kleur, als ik het goed begrepen heb?
Wie het kleine niet leert doet het grote verkeerd
- marcGTL.BE
- Berichten: 659
- Lid geworden op: zo nov 03, 2013 10:44 pm
- Locatie: Vremde
- Contacteer:
Re: Van schroot tot auto R4F4 COMBI
348 Zelfde als mijn GTL,heb ik maar één potje nodig om achteraf mijn R4 vloot bij te werken Ik heb een goede vriend die graag spuit en kan ergens een spuitcabine gebruiken.Bertje schreef:En later ga je de hele wagen (laten) spuiten? In een andere kleur, als ik het goed begrepen heb?
car syteem style JP4 FROG 1989
Clan R4 GTL. 1989 .
R4F4 COMBI me aangeboden als schroot. 1984
Renault Dauphine 1958
Estafette 1974
campforts@live.be
https://www.facebook.com/R4.GTL" onclick="window.open(this.href);return false;
Clan R4 GTL. 1989 .
R4F4 COMBI me aangeboden als schroot. 1984
Renault Dauphine 1958
Estafette 1974
campforts@live.be
https://www.facebook.com/R4.GTL" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Van schroot tot auto R4F4 COMBI
OK, dus dat goedje dat je eroverheen hebt gekwast is kennelijk geschikt om met 2K over te spuiten?
Wie het kleine niet leert doet het grote verkeerd
- marcGTL.BE
- Berichten: 659
- Lid geworden op: zo nov 03, 2013 10:44 pm
- Locatie: Vremde
- Contacteer:
Re: Van schroot tot auto R4F4 COMBI
Dat is mij verteld, heb ik ook gelezen (dacht ik) Als ik even tijd heb zoek ik het terug op.Niets is uitgesloten ik ga er van uit dat het kon,daarvoor had ik het gekocht.
car syteem style JP4 FROG 1989
Clan R4 GTL. 1989 .
R4F4 COMBI me aangeboden als schroot. 1984
Renault Dauphine 1958
Estafette 1974
campforts@live.be
https://www.facebook.com/R4.GTL" onclick="window.open(this.href);return false;
Clan R4 GTL. 1989 .
R4F4 COMBI me aangeboden als schroot. 1984
Renault Dauphine 1958
Estafette 1974
campforts@live.be
https://www.facebook.com/R4.GTL" onclick="window.open(this.href);return false;
- marcGTL.BE
- Berichten: 659
- Lid geworden op: zo nov 03, 2013 10:44 pm
- Locatie: Vremde
- Contacteer:
Re: Van schroot tot auto R4F4 COMBI
Voor een prikje zetels gekocht voor in de F4 COMBI, er hangt nog een hele Twingo rond
De multifunctionele standen van de Twingo banken maakte de opvolger van de R4 tot ook een eigenwijs autootje. Deze banken met al zijn mogelijkheden wil ik dus plaatsen in de R4 combi
Bij de voorste banken moet ik de hoogte aanpassen En de achterste bank moet ik het zitvlak 7 cm. smaller maken en nieuwe bevestiging punten voorzien.
De multifunctionele standen van de Twingo banken maakte de opvolger van de R4 tot ook een eigenwijs autootje. Deze banken met al zijn mogelijkheden wil ik dus plaatsen in de R4 combi
Bij de voorste banken moet ik de hoogte aanpassen En de achterste bank moet ik het zitvlak 7 cm. smaller maken en nieuwe bevestiging punten voorzien.
car syteem style JP4 FROG 1989
Clan R4 GTL. 1989 .
R4F4 COMBI me aangeboden als schroot. 1984
Renault Dauphine 1958
Estafette 1974
campforts@live.be
https://www.facebook.com/R4.GTL" onclick="window.open(this.href);return false;
Clan R4 GTL. 1989 .
R4F4 COMBI me aangeboden als schroot. 1984
Renault Dauphine 1958
Estafette 1974
campforts@live.be
https://www.facebook.com/R4.GTL" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Berichten: 2765
- Lid geworden op: ma okt 21, 2002 2:00 am
- Locatie: Diemen
Re: Van schroot tot auto R4F4 COMBI
Ik heb ook Twingo stoelen in mijn F6 gesleuteld. Aan de handrem-kant moet je de rail verhogen, ik heb dat met hout gedaan. De achterbank heb ik ook geprobeerd maar is me niet gelukt.
Van de voorstoelen heb ik na een paar jaar de rails verlengd met de rails van nog een set stoelen, ongeveer 13 cm extra lengte. Daardoor kun de bestuurdersstoel wat meer naar achteren om niet met de knieën te dicht op het stuur te komen. De passagiersstoel kan met die verlenging ook wat verder naar voren zodat de instap voor de achterinzitters wat vergemakkelijkt (blijft wel een beetje gestuntel).
Ik heb de F6 achterbank ophanging aangepast zodat hij ongeveer 10 cm verder naar achteren kan, voor wat meer beenruimte achterin. Als je wilt kan ik wel foto's mailen.
Succes met sleutelen!
Van de voorstoelen heb ik na een paar jaar de rails verlengd met de rails van nog een set stoelen, ongeveer 13 cm extra lengte. Daardoor kun de bestuurdersstoel wat meer naar achteren om niet met de knieën te dicht op het stuur te komen. De passagiersstoel kan met die verlenging ook wat verder naar voren zodat de instap voor de achterinzitters wat vergemakkelijkt (blijft wel een beetje gestuntel).
Ik heb de F6 achterbank ophanging aangepast zodat hij ongeveer 10 cm verder naar achteren kan, voor wat meer beenruimte achterin. Als je wilt kan ik wel foto's mailen.
Succes met sleutelen!
Re: Van schroot tot auto R4F4 COMBI
origineel zit er over het scharnier een extra verstevigingshoeklijn aan de binnenzijde,waarschijnlijk is dat meteen de reden dat ze daar doorroesten.Ik heb daar weer een versteviging gemaakt en volledig rondom afgelast. Bij jou zie ik dat niet zitten of heb jij het daar op een andere manier versterkt?
diede
Rode 4f4 als project,
bmw r100gs, en een stapel fietsen
Rode 4f4 als project,
bmw r100gs, en een stapel fietsen
- marcGTL.BE
- Berichten: 659
- Lid geworden op: zo nov 03, 2013 10:44 pm
- Locatie: Vremde
- Contacteer:
Re: Van schroot tot auto R4F4 COMBI
Als voorbeeld van scharnier had ik niets meer, het geen wat er nog was is ooit hersteld geweest door de scharnier vast te lassen in de deuropening. Heb gewoon een lat van 6mm. dikte genomen en daar terug een scharnier van gemaakt wat mij stevig genoeg leekp304c schreef:origineel zit er over het scharnier een extra verstevigingshoeklijn aan de binnenzijde,waarschijnlijk is dat meteen de reden dat ze daar doorroesten.Ik heb daar weer een versteviging gemaakt en volledig rondom afgelast. Bij jou zie ik dat niet zitten of heb jij het daar op een andere manier versterkt?
car syteem style JP4 FROG 1989
Clan R4 GTL. 1989 .
R4F4 COMBI me aangeboden als schroot. 1984
Renault Dauphine 1958
Estafette 1974
campforts@live.be
https://www.facebook.com/R4.GTL" onclick="window.open(this.href);return false;
Clan R4 GTL. 1989 .
R4F4 COMBI me aangeboden als schroot. 1984
Renault Dauphine 1958
Estafette 1974
campforts@live.be
https://www.facebook.com/R4.GTL" onclick="window.open(this.href);return false;
- marcGTL.BE
- Berichten: 659
- Lid geworden op: zo nov 03, 2013 10:44 pm
- Locatie: Vremde
- Contacteer:
Re: Van schroot tot auto R4F4 COMBI
Die tip om de rails te verlengen is een goede, ik heb nog een ander set liggen(hebben vorig jaar even in mijn gtl gestaan)Willem de Zwijger schreef: Van de voorstoelen heb ik na een paar jaar de rails verlengd met de rails van nog een set stoelen, ongeveer 13 cm extra lengte. Daardoor kun de bestuurdersstoel wat meer naar achteren om niet met de knieën te dicht op het stuur te komen. De passagiersstoel kan met die verlenging ook wat verder naar voren zodat de instap voor de achterinzitters wat vergemakkelijkt (blijft wel een beetje gestuntel).
Succes met sleutelen!
car syteem style JP4 FROG 1989
Clan R4 GTL. 1989 .
R4F4 COMBI me aangeboden als schroot. 1984
Renault Dauphine 1958
Estafette 1974
campforts@live.be
https://www.facebook.com/R4.GTL" onclick="window.open(this.href);return false;
Clan R4 GTL. 1989 .
R4F4 COMBI me aangeboden als schroot. 1984
Renault Dauphine 1958
Estafette 1974
campforts@live.be
https://www.facebook.com/R4.GTL" onclick="window.open(this.href);return false;
- marcGTL.BE
- Berichten: 659
- Lid geworden op: zo nov 03, 2013 10:44 pm
- Locatie: Vremde
- Contacteer:
Re: Van schroot tot auto R4F4 COMBI
Is het ook al niet wat gestuntel met de originele stoelen erin?Willem de Zwijger schreef: (blijft wel een beetje gestuntel).
car syteem style JP4 FROG 1989
Clan R4 GTL. 1989 .
R4F4 COMBI me aangeboden als schroot. 1984
Renault Dauphine 1958
Estafette 1974
campforts@live.be
https://www.facebook.com/R4.GTL" onclick="window.open(this.href);return false;
Clan R4 GTL. 1989 .
R4F4 COMBI me aangeboden als schroot. 1984
Renault Dauphine 1958
Estafette 1974
campforts@live.be
https://www.facebook.com/R4.GTL" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Berichten: 2765
- Lid geworden op: ma okt 21, 2002 2:00 am
- Locatie: Diemen
Re: Van schroot tot auto R4F4 COMBI
Haha inderdaad, maar de originele oplossing voor de F6 klapt wel compacter weg dan de Twingo stoel wil ik maar zeggen.