R4 opknappen

Voor de grote klussen kun je hier je verhaal (en foto's) kwijt!

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Tweety
Berichten: 2071
Lid geworden op: zo feb 22, 2009 12:31 am

Re: R4 opknappen

Bericht: # 146057Bericht Tweety »

Ik dacht bij de peilstok, maar proefondervindelijk vastgesteld door jouw lijkt me duidelijk. :D
R4F6GTX Automaat
Berichten: 9001
Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
Locatie: Duckstad

Re: R4 opknappen

Bericht: # 146065Bericht R4F6GTX Automaat »

Het was nodig....
Silikonenkut verwijderd, plaatje eraf geschroefd, resultaat een flink gat...

Afbeelding
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
lordje
Berichten: 676
Lid geworden op: zo mar 06, 2005 9:35 pm

Re: R4 opknappen

Bericht: # 146111Bericht lordje »

ja zo zijn er al veel "gerepareerd" groet Lordje
R4F6GTX Automaat
Berichten: 9001
Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
Locatie: Duckstad

Re: R4 opknappen

Bericht: # 158149Bericht R4F6GTX Automaat »

Het project heeft een tijdje stilgelegen (gestaan), gruwelijk in de weg, moeders wilde 'm ineens niet meer; ze zou een bestel of zoiets, heeft nu een fiets... en -Sniper- heeft zijn eigen R4 nog steeds niet rijdend (F6 leger-ambulance) dus ik zei pak die van je moeder dan, en vandaag hebben we 'm maar es uitgegraven en aan de praat geholpen. Wat rijdt dat ding lekker zeg! Veel fijner als mijn eigen R4 maar ik ga m er toch niet voor wegdoen of omruilen of zo; mijn eigen R4 vind ik veel leuker... Maar -Sniper- heeft dalijk wat fijns te rijden. Alles is tzt eraan gedaan, restte nog de carburateur en een accu, en wat banden en zo maar de carb uit elkaar gehaald, alles schoongemaakt en weer in elkaar. Accu erin gezet, hier en daar nog wat dingetjes, ventilator in de graasj opgehangen (voor de uitlaatgassen), wat benzine in de lege carburateur gedaan en gestart. Hij liep meteen en nog lekker ook! Hij heeft 7 jaar stilgestaan.... nog wat fijn afstellingen en waarschijnlijk vrijdag naar de APK, als ik tijdig aan de juiste banden kan komen...
en dan weg dat ding, nooit meer naar binnen waar ie altijd in de weg stond en nooit meer iets op bestelling maken en achteraf gezeik met die muts... haar auto maar ze wou m niet meer. (hij was gedeeltelijk betaald) Overnemen kon ik financieel niet dus hij moest eerst gemaakt worden maar geld voor de onderdelen was er nooit; Hulp van anderen kwam niet (wel beloftes zat maar niemand gezien) (-Sniper- heeft een eigen huisje nu en werkt 6 dagen per week plus zijn vriendin neemt de overige tijd in beslag dus de rooie R4 bleef maar staan...)
Maar nog even en het 4tje is weg.... Afbeelding
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Plaats reactie