1400 cc monopoint injectie super5
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
Re: 1400 cc monopoint injectie super5
Jeffrey, geef de maten maar door!
Fons, is meer werk, kost meer!!
gr.Jan.
Fons, is meer werk, kost meer!!
gr.Jan.
niet geschoten is altijd mis!
Re: 1400 cc monopoint injectie super5
Wellicht ook , omdat er verschillende restricticties worden gebruikt, degene die bv in de carterventilatie zit na de smoorklephuis is 1,5mm van doorsnede en de kleur oranje, terwijl ook in het hele systeem van de antiluchtverontreiniging verschillende maten doseurs worden gebruikt. Zie lijst C1 tm C4, waarbij ik dus alleen de laatste restrictie gebruik en de EGR met electroklep en aansluiting ECU niet installeer, in navolging voor een goede werking met de turbo en geen foutmelding CO en luchtdrukRVIER schreef:heb nooit begrepen waarom Renault T-stuk nummer 8 niet standaard heeft voorzien van de restricties in beide buisjes.
vr gr fons
Heb wel de absorptievat nu gebruikt voor de carterafzuiging voor de smoorklephuis en een aansluiting op de luchtfilter. Het vat vastgemaakt aan de traverse en wacht op de bestelde doseurs voor verdere aansluiting
Re: 1400 cc monopoint injectie super5
Nu het nieuwe bochtstuk,slangen,driewegaansluiting en ook de restrictie-doseurs bij de Renaultdealer binnen zijn gekomen, de carterventilatie/luchtfilter en dampabsorptievat aangesloten.
Vandaag ook beziggehouden met het slopen van de 305GT klokkenhuis en de toerenteller eruit gehaald
om deze in te bouwen op de plek van de asbak.
Vandaag ook beziggehouden met het slopen van de 305GT klokkenhuis en de toerenteller eruit gehaald
om deze in te bouwen op de plek van de asbak.
Re: 1400 cc monopoint injectie super5
Ik weet niet waaraan het ligt ( crisis?), maar ik koop me helemaal blauw aan allerlei onderdelen, die me nu
ten eerste wordt aangeboden en ten tweede voor minder dan de helft van de prijs..
Het lijkt wel of iedereen van zijn rotzooi af wil... Maar ik ging weer eens op pad voor wat Clio Williams spul en ja hoor kwam ook nog terug met een trekhaak voor de R4, het type, waarbij die ronde dwarsbalk onder de bumper valt. Niet dat er iets achter komt te hangen, maar wel handig, als we een keer de fietsen willen meenemen.
Nu eerst laten stralen en in de zink coating, zwart spuiten en eronder hangen..weeeer wat te freubelen
ten eerste wordt aangeboden en ten tweede voor minder dan de helft van de prijs..
Het lijkt wel of iedereen van zijn rotzooi af wil... Maar ik ging weer eens op pad voor wat Clio Williams spul en ja hoor kwam ook nog terug met een trekhaak voor de R4, het type, waarbij die ronde dwarsbalk onder de bumper valt. Niet dat er iets achter komt te hangen, maar wel handig, als we een keer de fietsen willen meenemen.
Nu eerst laten stralen en in de zink coating, zwart spuiten en eronder hangen..weeeer wat te freubelen
Re: 1400 cc monopoint injectie super5
Moet je dan naar het RDW om 'm op het kenteken te laten zetten ?
Re: 1400 cc monopoint injectie super5
Kijk, dat is nou typisch een voorbeeld van werk kopen!!
Onder de 750kg trekgewicht hoeft er niet gekeurd te worden.
gr.Jan.
Onder de 750kg trekgewicht hoeft er niet gekeurd te worden.
gr.Jan.
niet geschoten is altijd mis!
Re: 1400 cc monopoint injectie super5
werk? dat komt niet voor in mijn vocabulaire....zeker gezien mijn patjakker- indo achtergrond, dus meer sprake van enerzijds mijn design gefreubel als betaalde hobby en anderzijds,,, auto hobby gefreubel.deutz schreef:Kijk, dat is nou typisch een voorbeeld van werk kopen!!
En kopen ook niet, althans ja... je kun er een lekkere appeltaart van kopen..oke ( maar dan niet bij de warme bakker, is weer te duur)
Re: 1400 cc monopoint injectie super5
Lijkt op mij..........................!!
gr.Jan.
gr.Jan.
niet geschoten is altijd mis!
Re: 1400 cc monopoint injectie super5
Eigenlijk lag het in de bedoeling om mijn R4 in de winterstalling te zetten, maar nu het weer het nog steeds toelaat ( ook voor een half geïmporteerde griekse indo ) en de R4 buiten staat ( binnen vol met andere projecten) toch maar wat gefröbeld en de zandstraalde en met zink epoxy voorziene trekhaak onder de R4
gemonteerd, waarbij ik nog wel de gaten moest boren in de balken.
De bumper valt helemaal over de dwarsbuis, dus die zie je mooi niet! Nog wel een nieuwe 7 polige stekkerdoos enz kopen en aansluiten. Als het zo door blijft gaan met het weer, kan ikwellicht ook nog de klokkies - oliedruk, temp.druk en de toerenteller inbouwen en aansluiten.
gemonteerd, waarbij ik nog wel de gaten moest boren in de balken.
De bumper valt helemaal over de dwarsbuis, dus die zie je mooi niet! Nog wel een nieuwe 7 polige stekkerdoos enz kopen en aansluiten. Als het zo door blijft gaan met het weer, kan ikwellicht ook nog de klokkies - oliedruk, temp.druk en de toerenteller inbouwen en aansluiten.
Re: 1400 cc monopoint injectie super5
salamat pa jeffry,
wellicht ten overvloede maar heb je ook de buisjes (om de bouten) die moeten voorkomen dat je de langsbalken samendrukt?
vr gr Fons
wellicht ten overvloede maar heb je ook de buisjes (om de bouten) die moeten voorkomen dat je de langsbalken samendrukt?
vr gr Fons
Erg geel (X lichtblauw als mijn bedje)
Re: 1400 cc monopoint injectie super5
Adoeh, tolol dèse, Paatje Jeprie die buisjes vergete nja....Oké weer wat te freubelen,
Ik maak aan één zijde het gat wat groter, buisjes over de bout schuiven en stevige ringen gebruiken..
Trimakasi Fons , nou blijven in iedergeval mijn dwarsbalken heel , als ik die dubbele tandem Knaus 12 persoons Sudwind Caravan er aan hang!
Ik maak aan één zijde het gat wat groter, buisjes over de bout schuiven en stevige ringen gebruiken..
Trimakasi Fons , nou blijven in iedergeval mijn dwarsbalken heel , als ik die dubbele tandem Knaus 12 persoons Sudwind Caravan er aan hang!
- Hanz
- Berichten: 3130
- Lid geworden op: do apr 04, 2002 2:00 am
- Locatie: ZZ9 Plural Z Alpha
- Contacteer:
Re: 1400 cc monopoint injectie super5
Knaus? Toch zeker wel een Sterckeman:
Re: 1400 cc monopoint injectie super5
Zei ik ...Knaus???
Natuurlijk bedoelde ik een Sterckeman van Trigano uit de Ardèche/Rhône.
Natuurlijk bedoelde ik een Sterckeman van Trigano uit de Ardèche/Rhône.
Re: 1400 cc monopoint injectie super5
Dag Jeffry,
die ringen/platen voor de lange bouten van de trekhaak zijn best groot. Ik meen me te herinneren iets van 40x40x2 mm. De buisjes waren geloof ik stukjes gaspijp 1/2 ".
Overigens ik meen me verder te herinneren dat de gaten ongeveer in het midden van de balkhoogte zaten.
vr gr Fons
ps Ik vermoed dat de foto's (2 reacties hiervoor) breder waren. Ik zie nl de as-steunen niet waarmee je de auto ondersteunt. Zou je de foto's waar de auto op 2 kricks staat wat completer kunnen plaatsen zodat we ook de as-steunen zien waarmee je de auto ondersteunde toe je eronder lag? Dat is beter voor de jongere kijkers om te zien hoe het hoort
die ringen/platen voor de lange bouten van de trekhaak zijn best groot. Ik meen me te herinneren iets van 40x40x2 mm. De buisjes waren geloof ik stukjes gaspijp 1/2 ".
Overigens ik meen me verder te herinneren dat de gaten ongeveer in het midden van de balkhoogte zaten.
vr gr Fons
ps Ik vermoed dat de foto's (2 reacties hiervoor) breder waren. Ik zie nl de as-steunen niet waarmee je de auto ondersteunt. Zou je de foto's waar de auto op 2 kricks staat wat completer kunnen plaatsen zodat we ook de as-steunen zien waarmee je de auto ondersteunde toe je eronder lag? Dat is beter voor de jongere kijkers om te zien hoe het hoort
Erg geel (X lichtblauw als mijn bedje)
Re: 1400 cc monopoint injectie super5
Zoals je ziet , zit bij deze uitvoering de achterste montageplaat met het bevestigingsgat vrij hoog op de zijdelinkse platen en met de montage voorzijde en kogel enz. goed horizontaal te monteren, zit het gemaakte gat in de zijbalken ook bovenin, dus niet in het midden. ik heb voor de andere zijde een passende plaat gemaakt ipv verstevigingsringen , temeer daar op die plek de bevestigingsplaat voor de electr. benzinepomp en benzinefilter zit. Aan de andere zijde geen probleem om een verstevigingsplaat in te passen en inderdaad koperbuis half inch.
De foto's zijn niet smaller gemaakt, maar de assteunen worden door mij in deze opstelling met de twee kricks onder de swingarm gezet, anders zitten ze in de weg. Zal volgende keer deze op de foto zetten
De foto's zijn niet smaller gemaakt, maar de assteunen worden door mij in deze opstelling met de twee kricks onder de swingarm gezet, anders zitten ze in de weg. Zal volgende keer deze op de foto zetten